söndag 18 mars 2012

Råkade visst...

...slänga in en beställning på Ellos. Liten var faktist tvungen att ha nya pyjamasar då de är för små. Och jag var tvungen att ha löparbrallor och en munkjacka! =)
Sen var det 40% på en vara och fri frakt så det var ju bara att passa på.

Idag har vart en skön hemma dag. Vi har städat och donat och tvättat bilen. (Emil....)
Jonas kom förbi med sin lilla valp så vi fick hälsa på den. Oj,oj så söt. Nu värkte det lite i valphjärtat oxå. Jesper tyckte han var lite läskig först men sen fann dom varann ganska intressanta. Under tiden vi gosade valp så lekte Atlas med en av Jonas andra hundar. (Han har 6 st)

Tog ett brejk i städandet och matlagningen och kollade på en film som jag hyrt. "Jag saknar dig".
Jätte fin film , men sååååå sorglig. Hade tänkt se den igår kväll men tur att jag inte gjorde det när jag drack vin i min ensamhet för då hade jag bölat ögona ur mig. När filmen var slut så kände jag mig helt tom. Det var en sån film som tog musten ur än kan man säga.



Hittade en till tand i Jeppsons mun. Så nu har han 2 tänder den lille rackaren!!!!!!
Jag var tidig med mina tänder så han brås på mig kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar