fredag 2 mars 2012

Produktiv morgon so far

Fasen, jag är nästan rädd för mig själv. Har hunnit med massor denna morgon.
Blev väckt kl 7 av en liten pruttunge. Men jag var ganska pigg för jag har bara vakna 2 ggr inatt. Ena gången för napptapp och andra för mat. Det är heeeelt ok med mig! =)
Så nu har jag hunnit äta, liten har fått en flaska, Atlas har fått mat och vart ute.
Har dammsugit, plockat ur diskmaskinen, tvättat, vikt tvätt. Jeeesus!
Svettig har jag blivit oxå.
Snart dags för dagen andra kaffekopp och lilleman ska vakna från sin nap.
Jag har träningsvärk i rumpan som f-n, kommer inte bli bättre imorrn antar jag....brukar alltid vara värre andra dagen för mig. Kul när jag ska ut och svänga de lurviga (faktist) i Örebro. Får värma upp innan så jag inte sträcker nån muskel. Tihihi
Å jag längtar så tills imorrn kväll ska bli så ruuuuligt!



Förresten så vill jag bara säga att jag är så arg på folk som bara är ute efter att förstöra för andra. Så himla onödigt. Jag skulle vilja ta er i örat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar