måndag 19 mars 2012

Löpning - check!

Tog årets första löptur idag. Kände mig jätte pigg innan faktist och trots att det blåste storm så begav jag mig ut. Tog med mig Atlas i selen. Det gick verkligen as bra. Jag bara flög fram. Allt kändes så lätt. Sen slutade Atlas dra i kopplet och den där lätta känslan försvann.... Hmmm....=)
Men på hemvägen fick jag dra honom för då skulle han busa och dra i kopplet.
Jaja, en bra första runda blev det och jag orkade springa 4 km utan att stanna förutom när Atlas ville göra ifrån sig. Inta dåligt det!

Nu sitter jag i den nytvättade soffan med en stoooor kopp te. Mys!
Jag var bara tvungen att tvätta sofföverdragen för de var så skitiga. (hund som sover där....)
Men jag tror inte de syns att de är tvättade. De känns ivarjefall lite fräschare nu.
Vart dock tvungen att åka till mor och låna hennes strykjärn....tihi.


Har en rolig dag framför mig imorrn. Jag och Jeppe ska åka till Kumla för att träffa en massa mammor och bebisar. Då får vi träffa några nya ansikten oxå, det är alltid roligt!
Det är den fina Tina som dragit ihop ett gäng. Bra där! =)
Förr tyckte jag faktist inte om att träffa nytt folk. Jag visste inte riktigt hur man gjorde för att lära känna nya människor. Men nu när man har barn är det så mycket lättare. Man har ju dom gemensamt och det finns så mkt att prata om då! Byta erfarenheter och tips och sånt! Kul!

Ser fram emot morgondagen helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar