måndag 19 mars 2012

Vikten av vikten

Tror jag börjar gå upp i vikt igen....Känns inte jäääätte roligt vill jag tala om.
Har ju slutat amma helt nu och de senaste veckorna ammade jag väldigt lite.
Väger ändå mindre än before graviditeten men ändå....
Hade ju vant mig med att se ut så här nu. Ska försöka att hålla mig under 60 kg i varjefall. Det MÅSTE jag.
Men nu är det hårdare tag som gäller. Om jag bara kunde bli allergisk mot fika !
Ska ta mig in mot Marieberg här snart så jag kan köpa mig nya löparskor. Sen blir det ut och springa.
Köra ju även fortfarande bandyn och afrodansen. Men detta ger inte tillräckligt tydligen. Får gå längre promenader oxå då.
Men där är man så väder beroende. Som idag hade barnvagnen flygit iväg om vi gav oss ut. Storm varning för tusan!
Nej, bort med sötsakerna och åk och köp skor med dig kvinna!

2 kommentarer:

  1. Kan lova dig att va allergisk mot fikabröd hjälper inte... :) E ju allergisk mot nötter o mandel som de oftast e i allt man ska äta eller kan innehålla spår av.. Man går upp i vikt av allt annat gött man stoppar i sig.. :) Men efter sommaren o den lilla/lille ploppat ut ska jag försöka ta tag i vikten... :)

    SvaraRadera
  2. Neh, önskar nog ingen att vara allergisk mot nått för det måste vara jobbigt. Kan ju önska att man tyckte onyttiga saker vore äckliga däremot! =)

    Passa på att njut nu under graviditeten! =)

    SvaraRadera