fredag 9 mars 2012

Skottskadad

Är helt kaputt slut efter denna vecka. Vet inte varför men mina krafter är tömda. Kanske var det utgången som gjorde sitt...hihi .
Halkade i varje fall iväg på innebandyn igår kväll. Det var skoj! Gick lite bättre igår faktist. Bätter kondis och deffenitivt bättre bollkontroll fast den är ju inte hundra än...
Några mål petade jag väl in men lika många hamnade bredvid. Och lika många släppte jag in i mål. 
Det är ju tur man får motion för annars funderar man ibland vad man gör där. =)


Tackar Conny för denna ! 
Sved vill jag lova!


Ber om ursäkt för de bleka benen. 


Vet ej vad vi skall hitta på ikväll. Jag skulle vilja vara hemma och laga kyckling med jordnötssås och sen dricka ett glas vin! Men vi hamnar nog hos svärmor skulle jag tro. Gött det med för då slipper man laga maten. 
Kankse borde göra mig en kopp kaffe till. Eller två. 
Jag vart faktist lite arg igår när det började snöa igen. Det skulle ju bli vår nu ju. Men idag verkar snön ta sitt pick och pack och dra sig tillbaka igen. Helt rätt! 
Jag är ivrig inför att hitta de första tussilagosarna i dikeskanterna! 
Det är det allra bästa vårtecknet tycker jag.

1 kommentar:

  1. Mamma hittade tussilago i snön igår, så chansen finns nog att du ser dom snart. Ni bor ju ändå nästan grannar. :) Trevlig helg och tack för i onsdags! /Kram Johanna

    SvaraRadera