söndag 4 mars 2012

Morotsbebisen

Idag har Jeppe fått prova morotspuré. Han har provat några dagar i veckan oxå men först idag fattade han galoppen på en gång. Han gapar stort och ler efter varje sked. Han får inte så mkt än, några små, små teskedar bara så får jag öka succesivt. Det blir morot imorrn igen. Mmmm.... 
Han verkar i varje fall veta vad mat är , när vi äter så sitter han och studsar och sträcker armarna mot oss. Han kommer nog bli ett atvrak. 








Nu ikväll ska jag försöka skriva klart min förlossningsberättelse. Första delen är klar. Men jag ska fråga Emil om lite info oxå. Hihi
Fick ju journalen i fredags. My goooood! 
Kommer inte ihåg att det var som det stod alls. Jag kommer ju ihåg en del men det är just när saker och ting hände som är lite blurrigt. Haha 
Det blir no bra till slut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar