lördag 31 mars 2012

Fin, fina mattan!




Då har man vart en sväng till Marieberg idag då. Gjorde av med pengar som jag inte hade...=) 
Så nu är det bara mat som gäller för resten av slantarna denna månad. 
Men köpte i varje fall sånt jag skulle ha och behövde. 
Blev ett par nya löparskor. Fick testspringa på ett löpband samtidigt som de filmade mina fötter för att se vilken typ av sko jag skulle ha. Riktigt bra kille som hjälpte mig. Alltid kul med folk som kan och gillar sitt jobb. Blev ganska dyra skor men hellre fattig en stund än ont i knäna när jag sprungit. 
Sen köpte jag en stavmixer för att kunna göra lite barnmat. Oxå behövligt! 
Sen vart det lite småplock på Ikea. Typ skålar, skedar, lite tjafs. Och där köpte jag även denna skit fina matta som Jeppe ska få ha i sitt rum. Den är ju helt perfa för denna familj så jag kunde inte låta bli! 
Haha, älgspår och allt....=) 

(Fick visst med mig 1kg godis hem oxå, vem ska äta upp det?)






Fick en smärre chock när jag gick upp i morse. Helt jäkla vitt överallt ute. Snö så långt ögat nådde ju. 
Kul, precis när mina vårkänsler börjat spira. Så blev de nedtryckta igen. Suck! 
Nu verkar de dock ha tagit en hel del på snön men de ligger lite kvar än. 

Ikväll blir de av till Sofia och Johan , makens bror, för att grilla lite. (I snön...)
Sen har jag visst sagt att vi ska hämta mamma och Torbjörn efter en fest de ska på ikväll. Men det är bra för då har jag nått att ta igen sen...barnvakt nån kväll kanske.... =)

1 kommentar:

  1. Det gick rykten här hemma om att ni var på Ikea :). Ni stod parkerade brevid Micke...

    SvaraRadera