söndag 25 mars 2012

Det var den helgen det...

Nu är det slut på denna helgen oxå. Vad tiden går fort. Och snart är det fredag igen. Helt galet! =)

Idag har vi inte fått så mkt gjort här hemma. Vi gick varann lite på nerverna här hemma tills vi fick åka iväg på kalas. Min kusin Sofie fyller 20 år. Och fatta hur skumt det känns när jag alltid sett dom som småbarn...
 Nu är de vuxna. Och hur gammal känner jag mig nu då. Hmm...
Det var trevligt. Fick smörgåstårta (gooood), och våfflor (goooodare) och sen förstås tårta (goooodast!) .
Och nu måste jag gå en mil imorrn tror jag bestämt.
Men innan jag går en promenad ska vi åka och bada med Jeppe och en massa andra bebisar!
Hoppas vi kan boka en bassäng. Får se vad liten kommer gilla det.
Jag måste verkligen ta tag i mina otroligt håriga ben först. Annars kommer de inte släppa in mig på damernas. =)

Velar verkligen inför mitt frisörbesök nu i veckan. Vad ska jag göra med håret????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar