onsdag 14 mars 2012

Uppdatera barret

Nu är det så att jag måste ta mig i kragen och beställa en klippning. Gärna färgning oxå om jag har råd. 
Senast jag klippte mig var några veckor innan Jesper föddes, alltså drygt ett halvår sen...! 
Jag är sugen på att göra en radikal förändring. Klippa av det. Hmm....
Jag är ju en väldigt bekväm person som jämt har hästsvans. Alltså jämt. Hur kul är det på en skala? 
Klipper jag av det så kan jag inte sätta upp det utan måste lära mig att jobba med håret. 
Det fick inte bli för kort tyckte Emil men han var helt med på att klippa av det. 
Funderar på nått i stil med bilderna här nera. Måste väl ha lite snelugg för att klippa rak lugg (vilket jag tycker är så snyggt) kan jag inte för min panna är så himla kort. 
Känns dock inte som att min frisör kommer vilja klippa av det.....






1 kommentar: