torsdag 1 mars 2012

Utsliten kropp...

Känner mig som 50 år i kroppen just nu. Kom nätt å jämt ur bilen efter innebandyn. Haha
Och sen glömde jag stretcha ordentligt för jag hade brottom till Revenge på tvn.
Kommer troligtvis kännas som jag är 90 år imorrn istället.
Men kul var det även fast jag sög ganska hårt de första 90 minutrarna. Sen kom jag igång att göra mål och då skulle vi sluta. Jag var ju skitbra en stund ivarjefall....

Imorrn kommer det hända mycket.
Jag ska gå långpromenad i fina vädret som ska bli!
Dammsuga.
Handla.
Få min journal på posten. Annarsjäklarskrikerjag.
Laga mat till våra gäster vi får på kvällen iform av mamma, Torbjörn och barna och Emils mor och far antar jag.
Provsmaka drinken Sandra och jag ska bjuda på på lördag....hihi

Ja, just det. Sen har jag ju en liten Jeppe att ta hand om. Men han kan vara med på det mesta. Utom att provsmaka drinken. Det får han vänta med i minst 20 år. Mammas pojke. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar