torsdag 15 mars 2012

En torsdag

Peppar, peppar så har jag inte lika ont i magen idag. Hoppas det försvinner för jag vill lira lite bandy ikväll. För jag känner mig piggelin i kroppen annars. Snälla, försvinn!
Har just kommit hem från babysången. Nu tycker jag det är dags att de sjunger lite nya sånger snart. Börjar bli lite tråkigt. Men fikat är alltid trevligt. =)
Jesper sover som en stock nu efter det. Skönt. Han har suttit jätte mycket själv idag. Så duktig grabb jag har!

Nu ska jag boka klipptid innan jag glömmer det igen. Blir nog te att kapa kalufsen en del. Känner mig lite wild and crazy. Haha.
Vilket skit väder det vart igen, hade ju planer på att ta en promenix men det blåser svinkallt. Brrrr.... Får hoppas helgen bjuder på bättre väder.

Helt förvirrad i morse när jag körde fel (!) när jag skulle till lerbäck! Jag åkte mot rönneshytta istället. Tur det inte är långt emellan. Snacka om att vara i sin egen värld ibland. Orkade inte vända heller men tur var väl det för jag fick syn på en skock kronhjortar på vägen . En fin liten herrklubb. Mycket fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar