tisdag 27 mars 2012

Nya paltor!




Efter vi vart på BVC så åkte jag för att hämta ett paket som jag klickade hem häromdagen. 
Hade beställt 2 sparkdräkter och en tröja till lilleman. De var faktist fina , ska tvätta dom sen får vi prova! 
Köpte sparkdräkter med korta ben till de kvällar då det är varmt i sovrummet. De blir det när solen legat på en hel dag. Och prutten som är så varm av sig svettas ju ihjäl annars. 







Jag själv fick denna munkjackan. Och ett par träningsbyxor oxå. Byxorna ska jag testa ikväll tror jag. 
Tröjan verkar oxå bra. Slog till med en helt oväntad färg på mig oxå men annars var det svart eller grått och de känns inte så jäkla hett i vår ju! 


Nu vill jag ha paketet från hm oxå, fast där var det mest grejer till liten oxå....
Mina saker skulle såklart skickas senare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar