måndag 12 mars 2012

Obokad

Har verkligen inget inbokat den här veckan. Utöver det vanliga alltså. Känns mycket konstigt då jag har fair och flängt fram och tillbaka de senaste veckorna.
Det enda jag har är afron, babysång och innebandyn denna vecka. Men sen då?
Jag har ingen lust att vara hemma och tråka resten av veckan.
Nu verkar det ju bli fint väder så jag får väl dryga ut dagarna med långa promenader.
Kanske kan peta in en och annan fika oxå....
Måste ju åka in till stan för att fira Anna som fyllde igår. Har en jätte bra idé till en present...=)

Min lille Jeppe har börjat bråka om nätterna igen. (eller slutade han?)
Jag går upp och ger han mat och sen är ju han vaken efter det. Gahhhh. Mitt i natten är det ingen höjdare att vara vaken. Och sen vakna han nästa gång vid 6 . Klarvaken då med. Galna bebis. Förstår du inte hur skönt det är att sova?!
Sen gick vi upp halv 8. Och nu sover den lille skiten igen. Jag borde oxå sova....
Det får jag ta en annan dag. Eller nästa år kanske.

1 kommentar:

  1. Jag ska styra upp fika hos mig på onsdag med f-gruppen. Så boka in det oxå :)

    SvaraRadera