fredag 2 december 2011

10 hela veckor idag!

Ja, det är så gammal Jesper är. 10 veckor, har gått så himla fort. Inte konstigt han har växt så. Å alla framsteg han har gjort. Att vi utvecklas så fort, helt galet!!!!!
Jag ska nu ta å packa ner plutten i vagnen å ta me oss monstret ut på promenad. Bäst att passa på för just nu regnar de inte å ser inte ut att blåsa storm som de har gjort senaste veckan. Å ja behöver röra på mig för ja tog lite väl mkt grädde å sylt på min pannkaka. men gott var de! =)

Om ni undrar så har ej julkänslan infunnit sig än. Vilken tid de tar då! Tror mig veta felet. Snön fattas!
De kan ju få komma några cm i varjefall så de blit vitt å fint. Å så blir de roligare att jaga...
För de hoppas ja ja får göra imorrn. Har pumpat ur lite mjölk så farmor kan ha de i nödfall om liten blir akuthungrig innan ja hinner hem. Men hur svårt var de inte att pumpa? Måste be Emil om lite hjälp ikväll. Han påstod att de inte var bra för sexlivet...hahaha
Får som sagt se om de blir skogen för mig imorrn. Längtar!

Ikväll får vi hoppas Amanda åker ur idol, hon är för jobbig att lyssna på. Gillar Moa mkt, hon är den ända idoldeltagaren ja faktist kan se mig köpa en skiva me. Å de säger inte lite de! =)

Nej nu ut å röra på dom lurviga.

So long!


Här är Atlas som liten plutt!

2 kommentarer:

  1. Haha! Tjata på Emil, han kommer över det. ;) Måste ses nån dag snart, jag är ju nääästan frisk nu. :) Kram på dig. //Johanna

    SvaraRadera