fredag 30 december 2011

Fyndat

Idag har Emil å jag vart i Hallsberg å handlat lite. Ja styrde mot lindex å hittade en body till jeppe på rean. Hittade även 2 bhar till mig, rea på de oxå. Jättefina var dom. En vit i lite spets med brottarrygg som jag älskar å en svart lite vanligare. Ja kan nämligen inte ha mina gamla.... Köpte även en ny amningsbh för de andra suger. Svårt de där me bhar att hitta rätt storlek ju. Kan variera massor på affärerna, å nu varierar de ju även på brösten ! Hihi
Emil fick tag i en skjorta tills imorrn kväll. Sen tog vi även systemet å Ica. Jag visar fortfarande leg på systemet. Emil tyckte de var helt ok att ha en fru som ser ung ut å ja måste hålla med!

Vägde mig idag.... Väger nu 61 kg! Galet! Men ja vet att ja har gått ner nu på senaste tiden. De var ett tag sen ja vägde så här lite. På 3 mån har ja allts gått ner 23 kg! Måste kontroll väga mig imorrn så de inte var vågen som var tokig.
De är inte så att ja medvetet går ner för ni ska se att ja kan fika! Men magen har vart krånglig så ja har svårt att äta ibland. Då även fikat....=(

Imorrn blir de fira nyår me goda vänner i Askersund . De kommer bli trevligt, de är de alltid med dessa människor!
Nu ta igen den förlorade sömnen från inatt. Försökte ge jeppe lite ersättning förut efter amning men han rata den. Hoppas på en bra natt utan bråkbebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar