söndag 4 december 2011

Baka, baka liten kaka...

Idag har vi haft mysdag. Tog sovmorgon när Emil å Atlas åkte till skogen. Sen ringde jag mamma för att bjuda in mig på lunch. Efter de åkte vi me mamma å småsyskonen Emma å Erik till Svennevad där mormor å morfar bor. Är även uppväxt där. Vi flyttade därifrån när ja slutade nian. Fina byn...
Hos mormor bakade vi en massa pepparkakor å spelade fia med knuff. =)
Morfar är fortfarande kvar på sjukhuset. Jag hoppas verkligen han får komma hem till jul. Men mormor verkade skeptisk. Han måste börja röra på sig men han säger att han inte orkar. Annars är de stor risk att han blir kvar i sängen . Dumma cancer! Är rädd att detta blir hans sista jul. =(

Nu ikväll har vi haft besök av farbror Johan å Sofia å nu är Jonas här oxå. Han sitter me en gnällig Jesper i knät. Helt frivilligt. Nu gosar dom så.
Tycker johan å Sofia kan ta å skaffa barn snart så Jeppe får några kusar på den sidan... Å de kommer bli så kul när dom blir gravida. =)

Urs, vaknade inatt av att jag skakade i hela kroppen, typ kramp, gick inte att sluta. De var så skumt. Är ganska  mör i kroppen idag , vet inte vad som hände. Har inte hänt någe mer. Vart väl en alldelles för jobbig dag igår.

Nu kallar Jeppe på mig...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar