lördag 10 december 2011

Stenbröst!

Nyss hemkommen från en trevlig kväll på Lerbäcksteatern! God mat, fast jag inte gillar fisk så mkt men resten var gott. Drack oxå alkoholfria viner till detta istället för typ loka. Det gör ju de hela lite roligare när man nu inte kan dricka alkohol! Det var så kul att umgås lite med arbetskamraterna igen. Var ju ett tag sen man jobbade.

Jesper var hos sin snälla farmor under kvällen. Han hade med sig lite utpumpad mjölk och han tog flaskan idag med. Skönt! Han hade varit så snäll så å bara bajsat ner sig 2 ggr...=)
Under sista akten på teatern började de värka i brösten! Så nu när jag kom hem hade jag 2 stenar till bröst! Fick väcka liv i en astrött plutt så han kunde ta de ena bröstet så fick jag pumpa ur det andra. Enda nackdelen med att vara borta längre än 4 timmar från han. (sakna ju honom såklart oxå)
Men vad skönt de är att man faktist kan rå om sig själv lite ibland! Men nu får det dröja tills nästa gång!

Innan vi åkte iväg tog vi lite kort som vi ska skicka in till tidningen, hoppas jag i varje fall. Får se hur dom blev först. Nått bra av typ 20 kort borde de bli....

Får se vad morgondagen bjuder på!

Förresten såg jag Bert Karlsson på teatern. Han var konstig å frågade Anna om hon hade bajsat eller kissat när hon kom ut från toan... å sen sa han till Karin att hennes bröst såg hängiga ut på ett kort så dom fick ta ett till... Nu blev han ju inte mer slemmig än vad han redan var....=/ hahahaha
När jag blir känd ska jag oxå vara sådär konstig! =)

1 kommentar: