måndag 19 december 2011

Hoppas!

Har råkat fått tag på en blogg som jag inte borde fått tag på. Om en ung tjej som ska ha barn. Jätteung. Å jag hoppas denna blogg bara är ploj! För hon borde inte få skaffa barn som hon skriver. Nu menar jag inte att de är fel att vara en ung mamma, de kan gå hur bra som helst. Men de där kan aldrig sluta väl. (tänker ej göra reklam för den bloggen!) Ända anledningen jag läsr nu är att jag hoppas få reda på att den är fejk eller mot allt förmodar att de går bra för dom. Hmmm....

Försökte skotta av lite snö förut men de syns inte för de har kommit lika mkt till. Jag vet att jag bad om en vit jul. Men nån måtta får de va! =) Men de är så vackert ute nu. Vill bara gå ut å gå i snön. Åka pulka å busa.
Nu måste jag dammsuga för Atlas hårar som tusan. Fäller kanske de heter som hund...
Imorrn måste jag fixa de sista klapparna. De betyder att jag måste tänka till idag. De låter jobbigt. Hade ju gett huvet ledigt idag. Tusan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar