söndag 18 december 2011

Nya designen

Är så stolt över mig själv att jag lyckats göra så fint här. Jag är väldigt dålig på datorer annars så jag är chockad. =) Vad tycks?!

Har just skikat på Jägarna 2. Den var helt ok men så mkt jakt var de då rakt inte....första var nog bättre.
Å vad gammal Lassgård börjar bli, betyder de att jag oxå blitt äldre? hihi
Idag , eller snarare hela helgen har jeppe vart jätte kinkig. Vet inte varför. Han har vart jätte ledsen flera ggr å de har aldrig hänt förr så ja blir lite ställd. Nu somnade han ivarjefall till slut för han var verkligen trött. Men de har ju vart 2 sena kvällar som vi vart borta så de kan ju vara en förklaring. Hmmm inge kul när han är ledsen bara. Ännu värre blir de väl på onsdag för då ska han få sprutor. Som tur är har Emil tagit ledigt å ska med.

Nu lite Beck å sen försöka somna....blir nog lite pill på telefonen innan...=)

2 kommentarer: