onsdag 7 december 2011

bloggande...

Idag har Jeppson å jag vart på babymassage. Jag tror han tyckte de var helt ok. Men han var mer intresserad av att stirra på en liten Sally. Trodde han skulle vrida nacken ur led så han höll på. Efter massagen gick jag å Johanna å hennes lilla Ingrid en promenad runt i Askersund. Det vart kallt till slut. Tog mig även en kopp kaffe å en massa onyttigheter hos henne. Men de hade vi förtjänat efter promenixen! =)

Vi hade en konversation om bloggning på promenaden. Jag var lite i valet å kvalet om jag ville "gå ut med" min blogg till dom jag känner. För jag vill ju ha detta lite som en dagbok å skriva ner sånt jag tänker på å känner just då. Nu blev de så att vissa vet om den å läser den å de är helt ok. För jag tror att ja kan skriva de jag känner för utan att man får höra de på omvägar sen. Om dom skulle tycka jag uttryckt mig klumpigt på något sett så hoppas jag dom ger mig en liten kommentar istället. =) Jag har inte gått så långt att jag lagt ut adressen på facebook för där går gränsen för mig. Den som vill läsa om mig kan ta reda på min adress om den bara vill !
Jag vet att jag inte är perfekt å jag tycker inte nån människa är de. De skulle vara tråkigt att läsa om nån som var perfekt! =) Å jag har mkt åsikter om många saker men de är ju bara MINA åsikter å detta är ju MIN blogg så här får jag skriva vad jag vill. men som sagt, går jag för långt tar jag gärna en hint!

När Emil kom hem idag vart vi lite osams. Jag fick för mig att möblera om här hemma. Flytta en soffa vi haft i hallen till köket. Vi provade många olika sett å efter lite gnabb tror jag vi fick till de bra. Men min käre make har en tendens att bli så sur å gnäller om allt. När vi flyttat soffan vart de ju tomt i hallen å de var inte bra alls enligt honom. Vi ska köpa en byrå dit men inte ikväll!!!!!!! Sen kom han å bad om ursäkt! Duktig make!

Jag är just nu ganska lack över att våra soppor inte blivit tömda! Eller har jag blandat ihop veckorna igen?!

1 kommentar: