tisdag 6 december 2011

Gladfisen

Idag har vi mest busat jag å Jeppe. Han har vart på ganska bra humör faktist förutom några små utbrott på ingenting. Vi har lagat i de hemmagjorda babygymmet, men han är mer förtjust i tvn än de. Sen har vi legat en stund å pratat me fjärilen å humlan ovanför skötbordet. Han hade mkt att berätta för dom! Nu har han å ja haft ett snack i babysittern oxå. Han har börjat försöka få tag i nappen med handen nu men lyckas inte så bra. Jag har retat honom lite för de....=)
Den senaste veckan har han börjat prata jätte mkt. så otroligt gulligt när man får höra värsta utläggen. skulle vara väldigt kul att veta vad han säger!

Nu ligger snön på backen, fint å ljust! Nu har julkänslan krypit in i mig äntligen! Atlas tyckte snön var lite konstig men god att slicka på. haha
Har åter blivit brunhårig igen, tog mig egentid å färgade håret igår. Senast jag färgade var 3 dar innan Jeppe föddes kommer jag ihåg så de hade blivit grått å fult. Nu kan man kanske våga sig ut bland folk igen å faktist ha håret utsläppt! =)

Nu måste ja ta å ägna några minuter till Atlas. Han kommer alldelles för mkt i skymundan nu. Visst han är ju en hund men för mig är han ett andra barn. Han ska oxå ha de bra! Fast just nu beter han sig mest som en trotsig 2 åring som måste få uppmärksamhet. Ha ha Han tar grejer han inte får ha å biter i, särskillt när jag sitter å ammar, då kommer han å visar upp vad han har tagit så jag måste gå efter honom. Ja, precis som ett barn!

Imorrn blir de av mot Askersund för en promenad å sen babymassage!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar