torsdag 29 december 2011

2011

Måste ju göra en sammanfattning av år 2011. Detta har varit de bästa året nånsin för min del. Största delen har jag varit gravid, och sedan fått våran guldklimp!

Årets bästa besked: Jag är GRAVID!
Årets häftigaste: Ultraljuden!
Årets tjockis: Jag!!!! =)
Årets roligaste fest: "Bonnafesten"
Årets nojja: Noggerglass....
Årets upplevelse: Jag FÖDER barn!
Årets stoltaste: Farmor Annelie
Årets resa: Skånetrippen
Årets nyhet: Börjar blogga
Årets underbaraste: Min älskade familj!
Årets bästa dag: 23/9 Jesper föds
Årets tråkigaste dag: 21/12 morfar går bort
Årets vän: Johanna, utan henne hade jag varit lost tror jag...
Årets roadtripp: Loppisrunda med Anna och Tessi

Nyårslöften: 
Ska SPRINGA vårruset!
Ska vara den bästa mamman jag kan till Jesper!
Ska försöka bli bättre på att städa....

 Mysmagen!
 På "bonnafest".
 Första bilden på mig som MAMMA!
 Världens bästa farmor!
 Roadtripp med tjejerna!
Emil och jag på Skånetripp.

Min fina , fina lilla familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar