onsdag 14 december 2011

Babymassage

Idag har vi vart till Askersund på babymassage. Jesper var inte alla med i början utan vart hungrig. Inte så konstigt då han var pigg å glad hela morgonen tills vi kom dit. Men sen så. Då massera vi armarna å benen lite. Tror han gillar benen bäst. Efter massagen tänkte jag gå en sväng på "stan" men de blåste å regna så de strunta vi i. Svängde in hos mamma på vägen hem för lite lunch. Stekt fläsk med löksås. mmmmm gott!
Tänkte lämna Jeppe hos mamma imorrn en sväng så åker jag in till stan själv. Jeppe får ju inte se sin julklapp! =)

Inatt när jag var uppe å ammade vid 3 så blev de helt plötsligt helt ljust i rummet, de var en blixt som slog ner. Å sen dundrade de på som tusan. Tänka sig - åska den 14 december. Galet! Emil hade dock inte märkt nått, konstigt tycker jag då han blir störd när jesper äter...=/ (!?)

Nu ska jag ta å skriva lite julkort. I år blir de vanliga tråkiga köpta julkort. Ledsen men jag orkar inte göra några i år. Det har jag gjort de senaste åren. men de var innan bebis. Och som vanligt får man leta adresser på internet för man skriver aldrig upp dom. å inte kommer man ihåg dom heller för de ska ju ändras postnr hit å dit. Inge bitter jag inte.

Å till mina kära vänner kan jag berätta att när Emil kommer hem idag då.....

....ska vi städa! puss

1 kommentar: