fredag 9 december 2011

Så besviken...

Jag gick ner med Atlas för att hämta posten. Såg där ett stort vitt kuvert i lådan. Blev eld å lågor. Min förlossningsjournal! Sprang bokstavligen upp till huset, Atlas hängde på å tyckte de var skit kul! Slet av mig jackan, sprang upp för trappen å öppnade kuvertet. Där i låg ingen journal. Det var en undersökning från örebros univeritet som jag var utvald att fylla i. Vart så ledsen. Som jag väntar på den där journalen!!!!!!
Fyllde i den där jädra undersökningen i ren protest, man skulle tydligen få 250 kr på coop för de oxå....=)

Annars har de inte hänt så mkt kul på sistone. Jo, idag var en rörmockare här å kolla på bergvärmepumpen. Han blötte ner mitt golv. Tack!
Jag hoppas Emil vill åka me mig till Askersund när han kommer hem. För jag tänkte göra nått som ja svurit på att jag aldrig skulle göra, nämligen köpa en Iphone. haha
Nu ringde han precis, de blir av! Måste bara säga att min nuvarande mobil har jag haft ca 2,5 år! Den har dåligt batteri å det fattas färg på displayen! (Försvar!)

På kvällarna när vi ska sova å jag ammar så har jag börjat läst om mina Martina Haag böcker. Hon är så sjukt rolig å jag skrattar rakt ut av hennes krönikor. (Jeppe tycker jag är konstig)
Så ni som inte läst hennes böcker: Gört!!!!

Längtar tills imorrn för då ska vi ut på galej. Eller, vi ska på Lerbäcks teater med mitt jobb! Då lämnar vi liten hos sin farmor, hon bor ett stenkast ifrån där vi ska vara så de var perfekt!
Å då ska de bli kul att klä upp sig lite i min nya icke använda spetsblus! wiiiihooo
So long!

2 kommentarer:

  1. Varsågod! :) Jag är i allra högsta grad ansvarig (för undersökningen)... Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också fått en sådan undersökning! guld med 250 kronor på coop, men det var skitträliga frågor att besvara. Eller hur saknar man magen! Just nu är jag vråålsugen på att bli ett preggo igen..men det är bara hormoner, rent rationellt vill jag inte bli gravid riktigt ännu :) Hur tänker ni angående syskon?

    SvaraRadera