onsdag 28 december 2011

Sjukling

Igår kväll när vi kommit hem vart jag helt frusen å trött. Fick helt plötsligt feber, de har jag inte haft på jättelänge, vilket ja dumt nog påpekat tidigare på dagen... Emil fick åka å handla alvedon till mig å tog några innan jag la mig. Den kom inte tillbaka på natten men idag har jag galet ont i kroppen. Känns som att ja blivit överkörd av nått. Till råga på allt så var Jeppe en liten skit inatt. Han vaknade 4 ggr! Inte snällt alls!!!! Hoppas jag inte får tillbaka febern. Man blir så dålig av den, räcker ju me några grader så är man däckad.

Jesper håller på att vända sig nu. Han är ruskigt nära å blir skitarg när han inte kommer runt. Av nån anledning kan han vända sig i soffan men inte på golvet. Får se om de kan hända idag.
Nu sitter vi å kollar på Rasmus på luffen, vilka minnen, den såg man som liten ju. Älskar alla dom gamla filmerna. Bäst gillar jag Lotta å möjligtvis Emil i Lönnerberga oxå....=)

Nu ska vi bara ta de lugnt å hoppas liten inte får nån feber. jag har ingen alvedon till honom för den var slut (!) i affärn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar