onsdag 25 april 2012

Besök hos doktorn

Besöket hos doktorn gick bra, De mätte huvudomfånget igen och det hade inte ökat för mkt sen förra gången. Bra! Han blev även vägd och mätt. Han vägde inte så mkt som jag trodde. "Bara 9,2 kg". Och var 69,5 lång. 
Nästa gång de ska mäta huvet är på 8 - mån kontrollen. Skulle de vara nått med huvudmåttet då så kontaktas doktorn igen. 
Jesper var på sitt allra bästa humör där inne och han charmade byxorna av dom nästan...=) 



Här är jeppe i sin nya mössa som jag köpte på askersundsmarken. Han badar i typ 100 strumpor som jag köpte oxå. Haha 
Men det var nästan allt jag handlade. Jo, ja köpte några penseér som jag måste plantera ut oxå. Puh. 

Idag har jag även gjort matlådor till honom. Det blev npgra stycken. 
Gjorde spagetti och köttfärssås och sen kyckling med rotfrukter och paprika. 
Får se imorrn om han vill ha det. 


1 kommentar: