torsdag 19 april 2012

Hemmapyssel

Fixar och donar för fullt här hemma. Finns hur mkt som helst att göra och då menar jag inte städning. (det oxå iofs....)
Har massa grejer som aldrig blir gjorda så de försöker jag ta tag i nu. Flyttar runt lite hyllor och tavlor och blommor. Det värsta är att för att färdigställa allt behöver jag makens hjälp. Han har skruvdragaren i jobbarbilen. Och ett vattenpass skulle oxå behövas för med mitt ögonmått blir allt snett. Tihi
Så då kommer alltså vissa grejer bli ståendes ett tag till...
Skönt ändå när man får såna här ryck. Och nu vill jag så gärna göra klart Jeppes rum så det är mest därför.

Får se bara om maken uppskattar det jag gjort hittills. Han och jag har en tendens att alltid tycka olika...haha
Flyttar jag runt på nånting så brukar han flytta tillbax de utan att säga till. Väldigt störande måste jag säga. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar