fredag 6 april 2012

Kort stubin

Idag är en sån dag då man önskar att man inte vaknat. Hela kroppen värker. Är helt tom i skallen.
Fick jag nån smitta när jag jobbat tro? Det vore ju typiskt.
Jag orkar inte lyssna på Jespers gnäll mera! Blir tokig av ljudet.Tur att maken är hemma idag så han har haft honom på morgonen.
Som tur är vaknade han inte förns vid 6 och ville ha mat. (tredje dagen irad...)
Känner bara för att försvinna iväg ett litet tag och vara för mig själv. Men vart skulle jag ta vägen då?
Kan ju inte sitta i bilen direkt...

Får se om dagen kan bjuda på några roligheter istället. Hade ju tänkt gå på parken i Motala egentligen men har verkligen inte råd plus att just idag har jag ingen som helst lust. Sen har jag vart borta från Jesper så mkt i veckan så det skulle kännas fel.
Kanske blir att snika lite mat hos svärmor ikväll och kolla på Lets Dance. Och lite vin...


Nu kanske man ska leta reda på dammsugaren och tvättmaskinen. Om jag hittar dom bland allt hundhår/tvätt.


En kul sak är att jag hittat lite nya bloggar att följa. Alltid kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar