söndag 22 april 2012

Jackpott på vinden!

När jag och Sandra var på Marieberg igår var jag ju jakt på lite leksaker till Jesper. Täkte att om jag hittade nått bra så skulle jag köpa det. Hitta ju inge bra och tur var väl det för vi drog en jackpott idag. 
Vi åkte till farfar för att fika lite och där var även min faster och kusin Marie. Vi har blivit ombedda av farfar att röja på vinden på bon. Så vi gick upp för att titta lite hur det såg ut. 
Jag hittade några kassar gamla leksaker efter mina kusiner! Massa roliga saker som jag tänkt köpa. Lycka! 
Så idag vart det diskning av leksaker i badkaret. 


Här är lite av det jag "hittat".


Sandra busar med Jeppe.


Gårdagskvällen var bra. Var ju och kolla på manskören med Nanne Grönwall. 
Nanne var bra och manskören var väl sådär. Vissa grejer var bra, andra mindre bra. 
Bästa var helt klart när de körde "Bögarnas fel". Haha Vågat men kul! 
Jesper hade varit snäll mot Sandra som var barnvakt som tur var. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar