lördag 14 april 2012

Mot jobbet!

Nu är jag straxt redo att dra iväg till jobbet. Ska dricka klart mitt kaffe och sen på med jobbarkläderna. Hoppas på en lugn och fridfull kväll. Ska bli ganska kul att jobba kväll igen. Jag trivdes väldigt bra med att jobba 15-22 förut. Det tråkiga var väll att jag och maken aldrig sågs. Men just att ha sovmorgon passar mig bra! =) 

Passade på att gå en långpromenad nu på fm då solen skiner för fullt. Har läst att många abdra har haft en massa snö men det klarade vi oss ifrån! Såg både vit och blåsippor. Härligt! 
Det brukar bli helt vitt runt vårt hus när alla vitsippor har slagit ut. Älskar det! 




Jeppe pusslar lite...




Gårdagen var jätte trevlig. Hade ju besök av Therese, Anna och Björn. Det var länge sen man umgicks med dom känns det som. Vi åt mat, fikade och pratade. Nice! 
Therese passade på att knåda lite på Jesper oxå. Haha 
Glassen jag köpte till fikat var helt underbart god! Cartedors nya vanilj och blåbär! KÖP! (hos mig....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar