söndag 15 april 2012

Trumma, trumma...

Då var jobbhelgen över. Och jag är aptrött! 
Kan säga att det jobbigaste med helgen har varit att jag var tvungen att köra Mazdan istället för min fiiina bil. 
Det är så att jag har gått och blivit bortskämd med att köra med automat! Och det har inte mazdan så jag har vart tvungen att lära mig växla igen....haha. 
Det var många gånger jag var tvungen att tänka till innan jag använde fötterna. =) 

Nu är det i varje fall några veckor innan jag jobbar igen, om dom inte ringer och behöver mig förstås. Jag är ju ganska ovärderlig på jobbet så att.....tihi

Jag har gått och kärat ner mig i Den svenska björnstammens "Trumma, trumma" . Körde den på repeat hela vägen hem. Trodde aldrig att jag, Sara, skulle lyssna på dom frivilligt. Men se, även solen har sina fläckar! 







Ikväll blir det mästarnas mästare och en låååång dusch! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar