måndag 23 april 2012

Vargmöte...

Då sitter man här igen på början av veckan. Hade ju tänkt börja denna vecka med ett bad i Alléhallen med andra mammor och bebisar men det vart inställt (igen) pga att vi blev bara 3. Tråkigt! Många som säger att de ska med men sen händer nått på vägen.
Så jag får gå ut på en långpromenix istället. Tänkte gå samma väg som igår och den blir ca 7-8 km. Ska komma ihåg att sätta på runkeeper så jag vet. Vet inte varför man jag vill alltid veta hur långt jag gått och denna väg är den ända runtikring jag inte mätt. =)

Ikväll ska vi nog på vargmöte. Ska bli mkt intressant!!!! Ni kanske förstår vart jag står i frågan om vargen då vi  är jägare och hundägare.
Jag kanske skulle hjälpa till och servera kaffe då det är drygt 100 pers som kommer dit. Då förstår man vilken viktig fråga detta är. Får se om alla delar samma mening där.
Jesper får nog följa med och då måste han ju ha sin nya dräkt....






2 kommentarer:

  1. Härlig blogg!
    Fina bilder du har!
    O grattis till lille herr Jesper på 7månaders dagen! :)
    Tiden går fort...
    Vi skulle kanske kunna promenera ihop nån dag?
    Kram Teresia

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att det inte blev något bad idag! Vi var 7 stycken när jag ringde och bokade i fredags och igår kväll var det bara du och jag som kunde (Malin kunde inte heller). Funderar kanske på att åka och bada på onsdag om du vill med, vi kan prata om det imorrn!

    Hoppas inte vargen har förstört er natt :)
    Sov gott!

    SvaraRadera