onsdag 18 april 2012

Dagen försvann...

Den här dagen har gått i ett! Från halv 7 imorse tills nu har det vart full fart. 
Vi hade bestämt fika med föräldragruppen så vi skulle fika här. Så i morse gick jag upp med tuppen för att dammsuga och baka. Blev kladdkakemuffins med grädde och hallon. Enkelt men gott! 
Mammorna och bebisarna var här i några timmar och det tjattrades friskt som alltid! =) 
När de sedan farit hemåt skulle jag göra lite mat till oss, då ringde telefon och sen kom nästa besök. Min papas fru Yvonne kom in på en kaffeslatt och lite mera prat. 
När hon sedan åkt hem och jag slängt i mig maten så kom mamma med 2 ungar som jag skulle vakta en stund. Hon och mormor skulle åka och kolla på gravsten till morfar. 
Vi lekte med bollar och jag försökte lära Emma afrodansen men den verkade inte så rolig ....haha . 
Sen kom maken hem och vi gick ut på en välbehövlig promenad med hela familjen. Puh. 

Så nu sitter jag ganska så trött och slöar i soffan. Väntar på lite pommes i ugnen. 

Har även sanerat golvet oxå. För en liten rumpa råkade visst göra en fin hög där när den låg och luftades. 
Tacksam för att den hade lämnat filten den låg på från början. =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar