torsdag 12 april 2012

Produktiv idag!


Oj,oj. Idag är jag sådär galet produktiv. Känner energin bara sprudlar och jag får massor gjort. 
Jag dammsuger,tvättar,diskar, vattnar blommor och massa mera. Har även vart på babysång på fm. 
Har även hunnit äta mat (!) och Jesper har oxå fått mat. Han fick äta spagetti och köttfärssås som jag gjorde till honom igår. Och han gillart! =) Pluspoäng till mig! 

Nu har det gått så långt att jag inte längre vet vad jag ska göra här inne. Vill gå ut och greja i trädgården men jag har ju Jeppe att ta hand om så det blir svårt, dessutom ska han sova nu. Typiskt. 
Ska försöka stuva undan en massa bebiskläder (buhu) och en del amningsbhar och toppar. 
Till nästa bebis kommer vi inte behöva köpa nått. Fast de vet jag ju själv att vi kommer göra. Särskillt om de blir en tjej. Haha Men gud vad kläder den lille plutten har haft. 

Ikväll blir det innebandy igen. Hoppas nu bara det blir folk denna gång. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar