fredag 6 april 2012

Hemmakväll

Fick komma till svärmor och äta lite mat. En god köttsoppa med våfflor till efterrätt. Mumsfilibaba!
Men nu ikväll bli vi faktist hemma. Får väl sitta och glo på varsin tv. Haha

Imorrn tror jag att ja ska ta och måla på lilleman lite rosiga kinder och fräknar och ta honom till torghallen för att hämta ett påskägg. Det blir hans första!
Alla barn som kommer målade till Ica får ett ägg. En fin tradition tycker jag så den måste vi ta till vara på. Även fast lilleman inte kan äta nått godis själv så har han ju 2 päron som är ganska bra på det....=)
På kvällen ska vi till svärmor för att äta lite påskmat. Då kommer nog några andra släktingar till maken oxå.
Och på söndag blir det påskfika med lafamilia hos farfar och sen äta med den andra sidan familjen hos mor.
Mycket mat blir det i påsk....


Mitt dåliga humör verkar ha blitt lite bättre men jag fick en förklaring till det när jag gick på toa.... därav en förklaring till mitt magonda oxå kanske, bm hade alltså rätt.
Fasen, det är värt att vara gravid bara man slipper den där veckan....=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar