fredag 13 april 2012

Gjort stan

Hemkommen från stora staden Askesund. Var tvungen att göra några ärenden och passade på att handla samtidigt. Lilleman slängde jag in hos mor under tiden.
Var så illa tvungen att plocka ut nya p-piller. Har snart ätit dom ett halvår redan, det känns konstigt. Ett nödvändigt ont. Haha Men sen när dessa 6 kartor är slut så får vi se om jag tar ut några nya....=)

Idag är det åter trist väder. Känner mig helt ruggig och frusen. Brrr...
Ska göra mig en kopp kaffe innan liten vaknar igen. Han verkar förövrigt vara på strålande humör idag! Bubblar och bubblar och ska bara busa! Att man kan bli så lycklig av en sån liten krabat.

Imorrn ska jag jobba igen. 15-22. Känns lite konstigt men ändå ganska skönt. Får se hur det går för pappa att vara ensam med Jeppe, skulle tro att han kommer åka till sin mamma.....=)

Sen ska jag förbereda lite inför kvällen. Blir att grilla lite och göra klyftpotatis och en sallad tänkte jag. Köpte hem en ny glass till efterrätt. Det får duga! Sämre kan man ha det.
Vilket osammanhängande inlägg men skitsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar