tisdag 24 april 2012

Mammaträff

Idag har vi varit på mammaträff hos Teresia och Hugo. Alla mammor utom en kom idag så det var bebisar överallt. Och nu menar jag överallt för det är många som börjar utforska omgivningarna nu. =) Och det blir nog bara värre och värre....hihi
Men det var jätte trevligt idag, eller det är det väl varje gång men idag var det extra kul!
Det är så kul att se hur allas bebisar förändras. De är ju snart inga bebisar längre. =(

Ikväll är det sista gången på afrodansen. Så jag får se till att ta i ordentligt!
Så nästa vecka kommer jag börja med att spela bandy 2 ggr i veckan. Kul det med!


Hoppas allt kommer gå bra imorrn för då ska vi till doktorn igen med Jeppes huvud. (som är för stort)
De ska väl mäta det igen och så ska han vägas och sånt.
Och när vi ändå är i Askersund imorrn så ska vi passa på att gå på marken. behöver lite strumpor till mig och Jeppe. Får se om man hittar nått annat onödigt. Brukar vara så. Jo, Atlas måste ju få lite godsaker oxå och sen kanske jag hittar lite blommor.
Sofie och Isak sällskapar nog oss så vi får gå där och breda ut oss med barnvagnarna... Jag som svurit att aldrig gå med barnvagn på såna trånga tillställningar ! Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar