torsdag 5 april 2012

Fullt upp!

Idag har jag haft att göra.
Jobbade mellan 8 och 13. Det var kul idag med. Dock vart jag helt slut i huvet efter dom timmarna. Det var en del som påskhandlade.
De är inte jättemånga som kommenterar att man är tillbaka men en del.
Kom hem till liten som varit vaktad av syster Sandra och Emma. De hade lagat lite lunch oxå. Allt hade gått så bra så!
Sen var jag tvungen att lägga mig och vila med jeppe. Var så himlans trött.

Ikväll har jag vart och spelat innebandy. Det gick ok idag. Men jag är riktigt mör nu. =)
Emil spelade in min favvo serie Revenge under tiden jag var borta så den har vi tittat på nu. såååå bra ju!
Ska gå och lägga mig nu tror jag och läsa ikapp lite bloggar...

1 kommentar:

  1. Neeej jag missade Revenge!! Vi hade besök här och jag satt och funderade på om jag skulle gå till vardagsrummet och titta på Lets dance eller inte, men inser nu att det var ju inte fredag igår kväll utan torsdag...och revenge! Får försöka kolla på reprisen på söndag :)

    SvaraRadera