fredag 20 april 2012

Skitväder och skitnätter



Just nu är jag inte på topp. Är precis skittrött efter 3 ganska dåliga nätter och tidiga mornar. 
Och sen kollar man ut och då snöar det igen...deppigt! 
Jesper har krånglat med att inte kunna somna riktigt. Han bara vänder och vrider sig och så vaknar han upp och ja har fått trösta honom innan han somnar igen. Jätte jobbigt har det vart! 
Tror dock att det kan ha med tänderna att göra. För annars är han inte dålig på nått sätt. 
Detta går väl över snart men det är jobbigt just nu. 
Vi har varit uppe sen innan 7 idag. Wiiieee....=)
Nu har vi ätit grötfrukost jag och jepsson. Gröten gillar han skarpt det lilla matvraket. 
Och nu ska han sova och jag ska kolla på gårdagens Revenge!








Igår var jag iväg på innebandyn. Det var riktigt kul igår trots att jag var trött. Men det gick ganska bra. 
Tyvär har jag börjat få så ont i knäna. Det har jag känt på afrodansen oxå men jag har ignorerat det. Nu kan jag snart inte göra det längre. =( 
Aja, de blir nog bra.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar