tisdag 17 april 2012

Igen?

Jaha, då snöar det igen. Och nej, jag skojar inte. Och jag som ska ut och åka . Den lägger sig ju inte kvar i varje fall. Tur det annars hade jag blitt lite deppig faktist!

Jag är bjuden på lunch i Askersund och det ska bli så trevligt så. Har längtat efter att träffa lite folk. Hihi Här ute i skogen blir man ju ensam ibland. =)
Och Jeppe ska få träffa lite brudar! Han får flörta in sig riktigt. Han har ju 2 att charma , Freja och Ingrid! =)

Igår fick jag världens tok ryck och gjorde en sats chokladbollar (som det så fint heter nu...) Och sen tryckte jag i mig 5 st. Resten satte maken i sig när han kom hem, men han lämnade en till mig till frukost. Förmodligen visste han att jag hade blitt sur om den inte fanns kvar. Han känner mig för väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar