tisdag 3 april 2012

Försov mig!

Vilken tråkig morgon det vart! Hade satt kl på 10 över 6 så jag skulle hinna med oss innan vi skulle åka till vårdcentralen. Nej men då vaknar jag 7! 
Det var ju bara att slänga på sig kläder, springa ut med Atlas och sen väcka Jesper som såklart sov, få på honom kläder och hoppas att han inte skulle bli hungrig. 
Vi hann i varje fall dit. Och Jesper var som tur var på skit bra humör och skratta åt alla som sa hej till honom. Jag tror alla som vi mötte där inne skulle prata med Jeppe. =) 
En till inte så kul sak var att när jag skulle betala besöket så funka inte mitt kort! Pinsamt! Japp! 
Hade inga pengar kvar tydligen . Kul. Bara hela April kvar tills påfyllning....=) 

Hur som helst så hade jag ingen urinvägsinfektion , som jag trodde själv. 
Ringde upp min bm och berättade läget. Hon sa att det var inte så mkt hon kunde göra tyvär. Fortsätter detta tills nästa vecka skulle jag söka till kvinnokliniken så de kan göra ett ultraljud. 
Bm trodde de kunde vara mensen som är på G. Hon sa även att nu första året efter förlossningen så kan det kännas annorlunda i livmodern. Kanske därför jag inte känner igen smärtan. För det känns inte som min vanliga mensvärk. 
Jaja, vi får se hur det blir över helgen. 




Pruttungen som inte ville sova förut....


Får se vad resten av dagen bjuder på. Vädret är ganska fint så det lutar åt en promenad fastän det är lite kallt. 
Skulle vilja springa ikväll men det är det onda i magen som sätter stopp för det. 
Afron var inställd ikväll så jag måste ju göra nått annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar