måndag 16 april 2012

Beställt smink




Jaaa...
Detta vaknade man upp till idag då...



Sitter och har just knappat iväg en beställning på lite smink och grejer. Jag är ju ingen stor användare på sånt (är ju vacker som jag är...) men i morse tappade jag min rouge i golvet och den gick självklart i 1000 bitar. Så därför var jag ju tvungen att ha en ny. Passade samtidigt på att beställa lite puder och sånt. Det går ju inte åt några mängder men kan vara kul att ha hemma när man för en gångs skull ska göra sig lite vackrare. 

Senare ska jag halka mig iväg till Hallsberg och hämta ut ett paket. Varför dom nu skickat det dit är en fråga i sig...
På vägen dit ska jag hoppa in till Malin och kolla på några hyllor till Jeppes rum. Kan bli bra. Är på jakt efter lite barnmöbler oxå. Typ ett litet bord och nån stol. Vill göra i ordning nu tills han ska flytta in dit. Det dröjer väl några månader till, tills jag vet att han sover hela natten själv och så. 
Ska även måla dit en sån där mätgreja så man kan markera hur lång han är och så... har lite färg kvar från när jag målade hans bokstäver på väggen. Kanske blir skitdåligt men då målar vi över det med vitt igen.

Kul att det snöar idag när man inte längre får ha vinterdäck på, så maken bytte ju dom i helgen. Men är det April så är det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar