onsdag 25 april 2012

En onödig lista om mig


1. Tre namn jag lyssnar till: Sara (!) Mamma (snart hoppas jag) och fläskring...


2. Någonting jag tycker om med mig själv: Tycker att jag är ganska trevlig...


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Envis och långsint.


4. Detta är jag rädd för: Spindlar tyvär


5. Tre saker jag vill ha varje dag: KAFFE , kärlek och mat.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Åka bil utan att bli kissnödig, hoppa över morgonkaffet, döda en människa tror jag. 


7. Detta tycker jag om att göra: Mysa bebis, fika, och eehh , fika.


8. Detta vill jag göra just nu: Äta min chokladbit, sätta upp några hyllor, göra klart denna lista. 


9. Bästa känslan: När ens barn ler mor en!


10. Värsta känslan: När det händer sånt som inte får hända.


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Kärleksfull är väl en bra egenskap...


12. Är jag kär just nu? Kär och kär...=)


13. Jag vill gifta mig: Inte igen enligt planerna


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Få ett till barn. Skjuta minst en 10-taggare. Besöka Nya Zeeland


15. Min käraste ägodel: Myphone...


16. Något jag vill ha i present: Oj, oj den listan får icke plats.


17. Detta har jag på mig just nu: Mjukbrallan (så heta) linne, undies!


18. Favoritkläder: Hela och rena räcker.


19. Favorit djur: Prullen såklart.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt utom dom dåliga.


21. Favoritlåt just nu: Trumma, trumma


22. Roligaste ämne i skolan: Barkunskap (mitt ända MVG) hihi


23. Tråkigaste ämne i skolan: Nån historia kanske


24. En bok jag gillar: 10 små negerpojkar


25. En film jag älskar: Den otroliga vandringen


26. Favorit tv-program? HTG....haha


27. Favoritdoft: Nykläckt bebis. (alltså underliv och blod...?)


28. Detta äter jag gärna: Mat


29. Dricker helst: Kaffe  och vin


30. Favoritgodis: Oooh, svårt. Choklad med lakrits.


31. Hit vill jag gärna åka på semester: Nya Zeeland. Australien. Hawaii. All over.


32. Färg på mina ögon: Blå


33. Min längd: Medellängden på kvinnor i sverige....


34. Jag tror på: Ödet


35. Jag spelar: Gärna spel och innebandy (dock ej samtidigt)


36. Person jag beundrar: Min man som står ut med mig


37. Så här bor jag: I ett hus i skogens slut.


38. Antal döda krukväxter i hemmet: 2 står på blomkyrkogården.


39. Det här tänder mig: Uniformer i alla dess slag! 


40. Det här gör mig avtänd: Fulla gubbar med noll tänder.


41. Favoritfärg: Får väl bli svart då, hur kul är det?!


42. Favoritcitat: Det är inte lätt när det är svårt men det är skönt när det går.


43. En hemlighet jag vet: Att jag är .....


44. Bästa present jag fått: En bössa kanske.


45. Senast köpta skiva: Melissa Horn


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonbrynen och vaderna


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Ja, efter amning så är det väl la booobs..


48. Udda förmåga/egenskap: Hundar gillar mig.


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En irriterande spyfluga


50. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Vart i A-town sen sova.


52. Var är dina föräldrar födda? På BB


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jag? Måste fråga mannen.


4. Vilken är din favoritrestaurang? Räknas Max?


55. När badade du i en pool senast? På babysim för några veckor sen


56. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp


57. Hur många barn vill du ha? Minst 2


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? House


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jooo


60. Vad har du för TV-kanaler? För många


61. Har du åkt moped någon gång? Har i varje fall försökt. Är en jäkel på att parkera i skogen.


62. Har du busringt någon gång? Mmmm, stackars människor.


63. Har du fått felparkeringsböter? Ja.


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jag tror ju det men skulle banga ur.


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kroatien


66. Har du en egen trädgård? Nej, delar med min familj


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Svampbob fyrkant


68. Kan du alla orden i nationalsången? Hoppas det.


69. Badkar eller duschkabin? DUSCH!!!


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twiligt


71. Favoritpizza? Bellas


72. Chips eller popcorn? Kan inte välja. Idag popcorn


73. Vilken färg på läppstift använder du? Hundra år sen men hade rött nån gång ute


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? What?


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha


76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Sandra, en köttbullemacka.


78. Favoritchoklad? Marabou saltlakrits


79. När röstade du senast? Senaste valet.


80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej, fasen vad trist


82. Är du bra på matlagning? Enligt mig Ja, enligt mannen Nej. =)


83. Klarar du att tanka själv? Eeeeh, ja...


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på Tv? Never


85. Pepsi eller Coca Cola? Cola


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Tyvär inte


87. Vad var det senaste du handlade? Hundmat och kaffe


88. Har du kräkts offentligt: Ja då.


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Eftersom jag redan hittat kärleken tar jag väl mångmiljonär, jaha mångmiljardär stod det visst.


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja...


91. Har du ringt något betalnummer: Haha, ja från en telefon kiosk som 12åring.


92. Kan man vara vän med sitt ex: Absolut.


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Min barnmorska som förlöste mig


94. Hade du mycket hår som liten bebis: Massa!


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Har ingen. Kan inte vara allvarlig nog för att spela in ett.


96. Vad har du i din väska: Just nu blöjor och sånt shit.


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Läser bloggar (hoooked)


98. Vad är du tacksam för idag: Min fina, fina familj!


99. Var hittade du den här listan: På nätet


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Tror ingen orkar efter att ha läst detta.

http://listfolder.com/?p=2&id=52

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar