onsdag 4 april 2012

Jobbat idag!

Jaha, då har man gjort första dagen på jobbet efter 7 månaders ledighet. Och det gick faktist skitbra!
Kom ihåg alla PLU:n och allt runtikring kassan. =)
Det var roligt att se lite folk.
Men det känns i huvet vill jag lova! Man är inte van alls med sånt längre. Haha
Att hoppa in nån dag så här ibland känns helt ok men jag skulle aldrig vilja börja jobba heltid så här tidigt.
Skulle sakna Jesper massvis ju. Det kommer bli svårt sen när de ska börja på dagis.
Kanske får se till att skaffa bebis nr 2 så vi slipper det... hihi

Nu har maken kommit hem så jag ska ta Atlas och gå en promenad och rensa hjärnan lite.
Sen ska jag mysa bebis. Och sen kommer systeryster hit och sover för hon ska ha Jeppe imorrn när jag jobbar 8-13.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar