tisdag 17 april 2012

"Lyckan"

Råkade få på "Lyckan i LA" på tv:n. Jeeesus.
Vart hittar de dessa tjejer? Och vad är det för några som ställer upp i såna här pogram?
Jättebra serie för unga tjejer att titta på...NOT!
Är det så där man ska se ut? Inte konstigt att unga tjejer får dålig självkänsla och tar till alla möjliga idiotiska ingrepp för att de tror att de kommer se bättre ut.
Hade jag vart 14 år och kollat på den serien (eller 50 andra som går nu...) så hade jag nog oxå mått dåligt över hur jag ser ut.
Och den som tänker att  - Du är bara avundsjuk! Vad är det jag skulle vara avundsjuk på? Läppar och bröst som inte ens är deras egna? Eller att de inte ens kan lyfta ögonbryna....=/

Nej, jag kommer inte kolla på den serien mer för den ger mig ingenting.
Tycker ganska synd om de som tror att man blir lyckligare av allt sånt där.
Nej, tacka vet jag oss vanliga tråkiga svensson brudar. Som faktist kan visa känslor i ansiktet och inte ser ut som ankor.....


Till detta skall tilläggas att maken var med när jag såg detta och han var den första som kommenterade deras förstorade läppar. Och det var inte nått snällt som sades om man säger så. Gifte mig helt enkelt med rätt man!





Bild google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar