fredag 27 april 2012

Fastnat!

Tusan, jag fastnade med photoscape ändå. Har gjort typ 5 nya bilder...haha Och nej, jag är inte riktigt nöjd än. Puh!
Annars har det inte hänt mkt här hemma. Jesper har vart ganska självgående då han upptäcker saker på övervåningen. Han har ålat från rum till rum...=) Det börjar gå fort nu oxå .

När maken kommer hem tror jag vi ska hasta iväg mot Marieberg. Vi måste köpa oss en ny barngrind. Vi har en men den är jätte svår att stänga . Sen tänkte jag kolla efter skor till innebandyn. Kan ju inte spela i löparskorna.
Jeppe skulle få komma till farmor den stunden. Skönt att slippa släpa med honom när man vill att det ska gå lite fort. Och hon har nog ingenting emot att vara lite barnvakt! =)
Vi har världens tur med barnvakter. Vet att det är många som kan ta honom (och vill) när det skulle behövas. Snälla människor finns det gott om!


Nu ska jag väl försöka göra mig i ordning. Ser ut som ett litet träsktroll så det kan behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar