onsdag 11 april 2012

Bråkiga bebis!

Inatt har vi haft en bråkig kille. Vaknade 3 av lite prat från sängen , inga ledsna toner utan bara lite tjatter. Han vägrade somna om så han fick ligga bredvid mig en stund. Till slut fick ja gå upp och göra mat till han. Då somnade han till slut om men de tog ett bradigt tag!
Då tänkte ja att nu får ja nog sovmorgon.... Nej då. Icke! Vi skulle vakna halv 7.
Rackarunge. Det som gått så bra i några veckor! Jaja, han kanske är inne i nån tillväxtfas nu.
Så nu ligger vi och ska vila lite tänkte ja, men jeppe bara busar runt i sängen. Han vrider och vänder sig så de sticker ut fötter och händer lite här och där. Hihi min tok!


Fy att det ska vara sånt tråk väder idag med. Vi behöver ju komma ut. Får se om vi trotsar vädret och går senare eller om ja väntar på maken så jag kan gå med vovven i varje fall .
Kanske kan baka nått mer idag....
Skulle vilja träffa lite folk men ja vet inte vem. Alla verkar upptagna eller sjuka. Ingen som hör av sig heller för den delen...

Nej nu ska buset somna så ja kan göra detsamma!!!!




1 kommentar:

  1. Halloj! Du var med i en av mina bloggtävlingar för ett tag sen, där man kunde vinna presentkort på 300 kr hos cutiepie.se och du vann, grattis! Du kan väl e-maila mig så får du mer information kring vinsten. Min mailadress är elina_volanen@hotmail.com :-)

    SvaraRadera