torsdag 26 april 2012

In i träsket igen?

Sitter och blir assugen på att göra en ny header och göra om bloggen. Jag vart så nöjd med denna header men jag har tröttnat lite nu. Men orkar jag ge mig på det igen?
Jag vet hur jag funkar och jag kommer sitta i flera timmar med datorn och bli skitsur om det inte går som jag vill. Haha.
Och sen har jag ingen bra idé heller. Ska nog kolla runt på lite bloggar och stjäla ideér. Sen får jag knåpa ihop dom till mitt eget. man vill ju inte kopiera nån rakt av men låna lite får man göra.
Måste ta några fina nya kort på Jesper oxå. Han ser ju knappt ut som på bilderna där uppe längre. =)

Jag är fortfarande nervös inför ikväll. Vad har jag gett mig in på nu då? jag trivs ju bra med mina grabbar men jag måste ha nån utmaning tror jag. Det är nog vad det handlar om. Jag behöver utvecklas mera. Tror jag lärt mig så mkt jag kunnat i Hammar och nu får jag se om jag kan ta in nått mer. =)
Och jag har insett att jag är faktist snart 27 år. Dags att ta bort skygglapparna och leva lite tror jag.


Är sjukt sugen på att börja skjuta oxå. Det är ju så kul. Men såååå dyrt. Fasen. Får börja ladda egen ammunition.
När jag sköt älgbanan på uppskjutningen tyckte de jag skulle börja tävla med dom. Jag var så jäkla bra tyckte de. Haha Varför gjorde man inte det då? Det hade ju vart skitkul och samtidigt bra för jakten. Men , nej fegis Sara bestämde. Dessutom hade jag fått åkt till Lindesberg så det var ju det oxå.... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar