lördag 7 april 2012

Påskafton

Vi åkte iväg till Askersund på fm för att handla lite plus att lilleman skulle få ett påskägg. Jag fuskade lite med sminkningen på honom , de blev ingen alls.... Det var egentligen ett kriterie för att få ett ägg men det kanske kvittar när man är så söt som Jeppe är. =)
Vi fick godis ändå av mina kära kollegor. (klart de inte kunde neka oss...hihi)
Sen åkte vi förbi Therese och Davids hustomt för att titta när de arbetade lite. De håller på och ska bygga hus. Det kommer nog bli superbra när det blir klart. Än så länge så har de inte ens en platta så det kommer nog ta några helger till....=)
Ska bli kul att se huset växa fram i vår / sommar!
Sen hoppas jag de kan börja bebisverkstad så Jeppe får några vänner därifrån. Vi får väl ta våran andra samtidigt då. haha

Ikväll ska vi som sagt käka hos svärmor. Det ska bli gott, som alltid!
Vi är väldigt bortskämda med att få äta där för jämnan. Men jag tror hon tycker om när alla är samlade .
Jag hoppas verkligen att jag kommer börja att tycka om att laga mat snart. För just nu är det nästan det värsta jag vet. Usch, vad tråkigt det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar