söndag 8 april 2012

chokladpudding!

Har just bakat lite muffins som jag ska ta med till fikat senare idag. Luktar underbart i hela huset! 
Hade inget socker hemma så det första jag fick göra var att åka och handla. Inte ofta man har slut på det...
Men muffins blev det till slut. Hoppas de ska smaka bra. Kommer nog bjudas på massa annat gott oxå så det är nog ingen katastrof om de inte går att äta. Hihi. 

Igår kväll fick vi käk i Hult. Godast av allt var hemmagjorda chokladpuddingen till efterrätt! Mycket godare än påspulvret. (gott det med) Men det här slår allt! Måste själv lära mig att göra den. 
Till det fick vi grädde och jag och Emil köpte med jordgubbar. Mumma...!
Nu sitter jag bara och skriver om godasaker så nu börjar det suga i magen. 
Snart dags för lunch tror jag. Blir sallad....haha 






Efter middagen blev det lite Tp och tjafs. Sen när vi kom hem tog jag mig ett glas vin och vi slappade till Harry Potter. Bra avslut på kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar